יום ראשון, 27 בנובמבר 2011

חתונה בין שני גברים (הומוסקסואליים)

חתונה בין שני גברים היא חתונה מיוחדת.לעיתים נוצרים קונפליקטים בתוך המשפחות.קורה שמגיעים רק חלק מקרובי המשפחה לארוע.יש מתח ועצב לא רגילים ,שלעיתים מורגשים גם בתוך השמחה של הנישואין.לאנשים החיים בזוגיות חד מינית, החיים קשים גם ללא האירוע.יחד עם זה בשנים האחרונות,יש יותר פתיחות לנושא.

לאחר מספר טקסים חד מיניים שערכתי, אני יודע איך לערכם,במטרה להקטין את המתחים ולהפיג את החששות.אני עומד על כך שלזוג כזה מגיע טקס יהודי מלא,עם התאמות ושינויים על פי אורח חייהם,אמונותיהם והשקפת עולמם.

היתה לי הזכות להשיא זוג כזה ביישוב בדרום.הטקס נערך בביתם.במקרה הזה הגיעו כל בני המשפחה של שני הגברים,היתה שמחה גדולה,היה טקס משמעותי בשיתוף מספר גורמים,אנכי כעורך טקס,בת משפחה שסייעה בטקס, וצמד נגנים נהדרים.

המלצה: זוג חד מיני,זוג גברים או זוג נשים, מוזמן לערוך לעצמו טקס יהודי משמעותי ומלא ,שיבטא את השקפת עולמו,את הקשר שלו ליהדות

תגובה 1:

  1. הגברת המנהלת את משפחה חדשה מריצה נישואים אזרחיים חד-זוגיים, יש באתר שלה חתונה של זוג בנות תחת חופה וקידושין יהודיים.

    אמנם ידידי אבי, את הנישואין בין בנות זוג אני יכול להבין, אבל לבצע משהו שהוא נגד התורה ועוד להתחתן בעזרתה (נישואי בנים), אני חייב לחלוק עליך בנושא, אמנם מותר להיות הומואים (ללא משכב זכר!) אך נישואין זה באמת מוגזם לעניות דעתי.

    נכון אמנם לא רשום בתורה משהו נגד זה, ונוכל למצוא הרבה אנשים כדוגמתך שיתמכו בכך, ואף בי יש צד ליברלי שהיה תומך בעניין אך ההגיון אומר שאם אסור משכב זכר אז גם לזה יש איסור.

    השבמחק